Tvorba e-shopu

Až 79 % uživatelů nakupuje online alespoň jednou měsíčně.
Vytvoříme funkční e-shop s přehledným designem, na kterém se vaši zákazníci budou dobře orientovat a budou se na něj rádi vracet.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky přehlednému e-shopu

f1
Do 2 měsíců vytvoříme rychlý a konverzní e-shop s 5letou zárukou.
f1
Zvládnete si ho jednoduše kdykoliv upravovat.
f1
Propojíme ho s platební bránou, dopravci i vaším skladem.
f1
Pomůžeme vám s tvorbou produktového feedu.
deloitte
Tvoříme e-shopy, které zvyšují prodeje a šetří čas zákaznické podpoře

Tvoříme e-shopy, které zvyšují prodeje a šetří čas zákaznické podpoře

Funkční. Rychlý. Moderní. A hlavně responzivní, protože až 75 % uživatelů si produkty prohlíží nejprve na mobilu. Přesně takový e-shop můžete mít – ať už teprve s prodejem produktů začínáte, nebo vám na současném e-shopu chybí nové funkce, napojení na informační systémy nebo transakční e-maily. Vytvoříme strukturu kategorií, která bude dávat smysl, postaráme se také o popisky a fotky produktů a navrhneme správnou konverzní cestu. 

Tvorba e-shopu na platformách Shoptet a Upgates

Tvorba e-shopu na platformách Shoptet a Upgates

Pro tvorbu e-shopů používáme krabicová řešení Shoptet a Upgates, která jsou velmi intuitivní, jednoduše se s nimi pracuje (od vkládání nových produktů až po úpravy textů) a pro jejich správnou funkci je stačí pravidelně aktualizovat. Nebojte, vše vám vysvětlíme, ale pokud budete chtít, o správu se postaráme i za vás. E-shop navíc propojíme s platební bránou, dopravci, vaším skladem, Google recenzemi i Heurekou. Také vytvoříme produktový feed a nahrajeme ho na zbožové srovnávače. 

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku na tvorbu e-shopu.
2
Kontaktujeme vás a vytvoříme nabídku.
3
Po společné schůzce začneme tvořit váš nový e-shop.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Jak postupujeme při tvorbě e-shopu?

Jak postupujeme při tvorbě e-shopu?

• Nejdříve se zaměříme na vaše potřeby – byznysové cíle a funkce, které si na e-shopu přejete mít. 

• Pak se pustíme do návrhu informační architektury webu a struktury jednotlivých stránek (wireframe). 

• Web otextujeme tak, aby se zobrazoval na předních příčkách ve výsledcích vyhledávání a přesvědčil vaše zákazníky k nákupu. 

• Také navrhneme vizuální design a e-shop vyvineme.  

• E-shop podrobíme testování, spustíme ho a zkontrolujeme, jestli vše funguje, jak má. 

Naprogramujeme i funkce, které Shoptet ani Upgates nenabízí. Také nastavíme veškerou analytiku, abyste věděli, jak si váš e-shop vede. 

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Kolik stojí vytvoření e-shopu?

Cena za vytvoření e-shopu se odvíjí od několika faktorů: platforma, na které bude e-shop vytvořený, specifické požadavky na design, funkce a další. I z toho důvodu se cena e-shopu může pohybovat v rozmezí 50 000–300 000 Kč.

down up Kolik stojí správa e-shopu?

Cena správy e-shopu se liší v závislosti na velikosti e-shopu, požadavcích a rozsahu správy. Správa e-shopu může zahrnovat činnosti jako: údržba a aktualizace e-shopu, SEO, zákaznická podpora, bezpečnost a ochrana dat, tvorba a úprava obsahu.

down up Co musí splňovat e-shop?

Nezbytnou součástí e-shopu z pohledu legislativy jsou dva dokumenty: obchodní podmínky a reklamační řád. Každý návštěvník e-shopu musí mít k těmto dvěma dokumentům přístup, a při nákupu musí udělit souhlas s obchodními podmínkami. Pohlídejte si legislativní podmínky – pomůže vám náš článek.

down up Jak vytvořit e-shop?

Tvorba e-shopu zahrnuje několik kroků. Nejprve si vyberte vhodný nástroj. Následně navrhněte poutavý design a obsah. Zaměřte se taky na optimalizaci konverzního košíku. To znamená, že návštěvníci budou moct snadno upravit obsah košíku a zároveň vidět, co nakupují, kolik toho nakupují a za jakou cenu. Nezapomeňte také na technické aspekty, jako je nastavení responzivního webu nebo optimalizaci rychlosti načítání stránek. O tom, jak vytvořit e-shop, jsme napsali v tomto článku.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025