Funkční. Rychlý. Moderní. A hlavně responzivní, protože až 75 % uživatelů si produkty prohlíží nejprve na mobilu. Přesně takový e-shop můžete mít – ať už teprve s prodejem produktů začínáte, nebo vám na současném e-shopu chybí nové funkce, napojení na informační systémy nebo transakční e-maily. Vytvoříme strukturu kategorií, která bude dávat smysl, postaráme se také o popisky a fotky produktů a navrhneme správnou konverzní cestu.
Pro tvorbu e-shopů používáme krabicová řešení Shoptet a Upgates, která jsou velmi intuitivní, jednoduše se s nimi pracuje (od vkládání nových produktů až po úpravy textů) a pro jejich správnou funkci je stačí pravidelně aktualizovat. Nebojte, vše vám vysvětlíme, ale pokud budete chtít, o správu se postaráme i za vás. E-shop navíc propojíme s platební bránou, dopravci, vaším skladem, Google recenzemi i Heurekou. Také vytvoříme produktový feed a nahrajeme ho na zbožové srovnávače.
• Nejdříve se zaměříme na vaše potřeby – byznysové cíle a funkce, které si na e-shopu přejete mít.
• Pak se pustíme do návrhu informační architektury webu a struktury jednotlivých stránek (wireframe).
• Web otextujeme tak, aby se zobrazoval na předních příčkách ve výsledcích vyhledávání a přesvědčil vaše zákazníky k nákupu.
• Také navrhneme vizuální design a e-shop vyvineme.
• E-shop podrobíme testování, spustíme ho a zkontrolujeme, jestli vše funguje, jak má.
Naprogramujeme i funkce, které Shoptet ani Upgates nenabízí. Také nastavíme veškerou analytiku, abyste věděli, jak si váš e-shop vede.
Cena za vytvoření e-shopu se odvíjí od několika faktorů: platforma, na které bude e-shop vytvořený, specifické požadavky na design, funkce a další. I z toho důvodu se cena e-shopu může pohybovat v rozmezí 50 000–300 000 Kč.
Cena správy e-shopu se liší v závislosti na velikosti e-shopu, požadavcích a rozsahu správy. Správa e-shopu může zahrnovat činnosti jako: údržba a aktualizace e-shopu, SEO, zákaznická podpora, bezpečnost a ochrana dat, tvorba a úprava obsahu.
Nezbytnou součástí e-shopu z pohledu legislativy jsou dva dokumenty: obchodní podmínky a reklamační řád. Každý návštěvník e-shopu musí mít k těmto dvěma dokumentům přístup, a při nákupu musí udělit souhlas s obchodními podmínkami. Pohlídejte si legislativní podmínky – pomůže vám náš článek.
Tvorba e-shopu zahrnuje několik kroků. Nejprve si vyberte vhodný nástroj. Následně navrhněte poutavý design a obsah. Zaměřte se taky na optimalizaci konverzního košíku. To znamená, že návštěvníci budou moct snadno upravit obsah košíku a zároveň vidět, co nakupují, kolik toho nakupují a za jakou cenu. Nezapomeňte také na technické aspekty, jako je nastavení responzivního webu nebo optimalizaci rychlosti načítání stránek. O tom, jak vytvořit e-shop, jsme napsali v tomto článku.