Proto reklamy na Googlu spouštíme vždy jako první, ať už působíte v oblasti B2B, B2C, nebo e-commerce. Navíc si díky nim ověříte, jestli máte dobrý produkt. Pokud totiž přes PPC reklamy nezískáte poptávky, pravděpodobně je nezískáte ani přes jiné kanály.
• Před spuštěním reklam vždy vyhodnotíme stav vašeho webu a produktu a případně je upravíme.
• PPC kampaně umíme zacílit přesně díky automatickému reportu, který umí napárovat uživatele ke konkrétní sadě reklam.
• Získáme data o tom, kteří uživatelé zafungovali nejlépe, a cílení podle toho upravujeme.
Vsaďte na zkušenosti odborníků naší PPC agentury, zasáhněte s námi nové zákazníky a získejte úspěšnou reklamu s optimálními náklady. Postaráme se o správu PPC kampaní i jejich optimalizaci nejen v Praze, ale i po celé České republice nebo v zahraničí.
Vytvoříme reklamu s kontaktním formulářem, přes který vás zákazníci osloví sami. Díky bannerovým reklamám na Facebooku (které jsou vždy responzivní) můžete navíc získat stejně drahé poptávky jako z reklam na Googlu. Protože čím víc do reklam investujete, tím víc poptávek budete mít. Sníží se také cena za další lead, protože se zvýší povědomí o vaší značce a zlepší se výkonnost reklam na Googlu.
Naše PPC agentura sídlí v Praze, správu PPC kampaní tak můžete snadno koordinovat osobně. Dostupní jsme ale i online.
Česko je rájem e-shopů, proto byste neměli chybět ani na zbožových srovnávačích. Dostaneme vás nejen na Zboží.cz a Heureku, ale i na Glami, Favi a další. Váš e-shop napojíme na marketplaces, jako je Alza, Mall, Kaufland nebo třeba Amazon. Vyřešíme za vás i správu zbožových srovnávačů a webové analytiky pomocí našich partnerů a nástrojů, jako je Mergado, Heureka Group nebo Google Analytics.
Nejsme pouze PPC agentura, zajišťujeme komplexní služby pro vaše podnikání. Kontaktujte nás pro nezávaznou nabídku.
Díky nativní reklamě vaše nabídka přirozeně splyne s prostředím, ve kterém je umístěná – na Seznamu, Googlu, YouTube nebo dalších kanálech. A protože na první pohled vypadá např. jako článek, uživatelé na ni klikají v průměru až o 18 % častěji.
Využít pro ni můžete weby z obsahové sítě Seznamu (např. Novinky.cz, Super.cz, Sport.cz, Proženy.cz, iDNES.cz) a vytvořit tak reklamy, které zvýší povědomí o vaší značce. To můžete i díky YouTube reklamě, kterou uživatelé nemůžou přeskočit i několik sekund. A takto vryjete své cílové skupině do paměti svůj brand.
60+ odborníků pod jednou střechou