Nativní reklamu umístíme na Seznam, Google, YouTube nebo i na další kanály, kde upoutá pozornost uživatelů.
Díky tomu, že na první pohled vypadá jako článek, rada nebo chytrý tip, sklízí průměrně o 18 % více kliknutí.
S nativní reklamou získáte hodně muziky za málo peněz. Vaše značka se snadno dostane do povědomí a zároveň podpoříte návštěvnost obsahu, který už na webu máte.
Co nativní reklamou získáte?
• Vyšší návštěvnost webu,
• důvěru zákazníků,
• brand awareness,
• dobrý reklamní prostor na prestižních místech.
Jaké jsou její hlavní výhody?
• Nepůsobí na ni bannerová slepota,
• může se zobrazovat téměř kdekoliv,
• dá se velmi dobře cílit a osloví tak relevantní uživatele,
• lze ji dynamicky upravovat podle toho, jaké má výsledky.
Nativní reklama je placená reklama, která vypadá jako běžný obsah na webu nebo v aplikaci. Na rozdíl od klasických bannerů nebo vyskakovacích oken nepůsobí rušivě a nenarušuje uživatelský zážitek. Přečtěte si o nativní reklamě víc.
Nativní reklama se často objevuje v podobě článků, videí nebo doporučení, které se zobrazují na webových stránkách a vypadají jako běžný obsah. Typickým příkladem nativní reklamy jsou sponzorované články.
Vytvořte novou kampaň, vyberte kombinovanou reklamu a přidejte tyto náležitosti: