Domlouvání schůzek a navolávání klientů

Uvolněte si ruce od rutinního zpracovávání velkého množství poptávek a zaměřte se jen na ty s největším potenciálem.
Budeme vystupovat pod vaší značkou a zajistíme pro vás schůzky jen s těmi kontakty, které jsou pro váš byznys skutečně relevantní. Nové poptávky zpracováváme denně, takže nepromeškáte žádného potenciálního zákazníka.
Chci nezávaznou nabídku
...
arrow down

Nechte svůj byznys vyrůst díky relevantním klientům

f1
Denně zpracováváme nové poptávky a reagujeme na ně maximálně do 24 hodin.
f1
Kontakty hledáme vždy na míru vašemu podnikání na základě důkladné rešerše.
f1
Pracujeme na základě osvědčených postupů z více jak 550 projektů.
f1
Jsme 100% zastupitelní a kapacity flexibilně přizpůsobujeme podle potřeby.
deloitte
Domluvíme vám schůzky pouze  s relevantními kontakty

Domluvíme vám schůzky pouze s relevantními kontakty

Nechte navolávání klientů a schůzek pro vaše obchodníky na nás. V rámci cold callingu i kvalifikace poptávek budeme vystupovat pod vaší značkou a domluvíme pro vás schůzky jen s těmi kontakty, které jsou pro váš byznys skutečně relevantní. Před navoláváním budeme chtít znát: 

• Cíl – chcete domluvit schůzku, vytvořit poptávku nebo zařídit registraci do demo verze? 

• Cílová skupina, kterou definujeme podle velikosti firmy, odvětví nebo na základě klientů, se kterými máte zkušenost. 

• Proposition value, tedy co děláte a co může druhá strana skrze spolupráci s vámi získat. 

Nejdříve ale potřebujeme rozumět tomu, co děláte

Nejdříve ale potřebujeme rozumět tomu, co děláte

Bude nás zajímat, co děláte, co může druhá strana spoluprací s vámi získat, a nastudujeme si veškeré informace o vašem produktu či službě a důvody, proč si ho koupit. Projdeme si: 

• hlavní prodejní argumenty, 

• na co klienti během schůzek slyší, 

• na co se vás ptají 

• a námitky na časté otázky. 

V podstatě váš produkt či službu musíte našim akvizičním obchodníkům nejprve „prodat“ vy.

Chci nezávaznou nabídku

S námi je vše jednoduché

1
Zadáte nezávaznou poptávku a domluvíme se na spolupráci.
2
Získáme nové leady a domluvíme vám schůzky.
3
Vy už jen dorazíte na setkání s potenciálním klientem.
Chci nezávaznou nabídku
google logo
Recenze 67 zákazníků
4,7 review star
Připravíme veškeré podklady a domluvíme vám schůzku

Připravíme veškeré podklady a domluvíme vám schůzku

Uděláme rešerši, vytvoříme databázi a call script pro navolávání studených kontaktů nebo kvalifikaci příchozích poptávek, včetně šablon SMS zpráv a e-mailů. Postaráme se i o navazující e-mail, který následně pošleme na získaný kontakt se všemi informacemi. Také naplánujeme schůzku a zadáme ji oběma stranám do kalendáře. Do vašeho CRM navíc vepíšeme veškeré poznámky z hovoru, abyste byli na domluvenou schůzku maximálně připravení.

Už nám věří více než 327 zákazníků

B2C segment
B2B segment

Často kladené otázky

down up Jak zaujmout klienta po telefonu?

Dejte volanému najevo, že znáte jeho problém/potřebu a máte pro něj ideální řešení. Na to, abyste mu představili užitek, který bude mít z vašeho produktu nebo služby, máte zhruba 15 vteřin. Pak většina lidí přestane poslouchat a bude se snažit hovor ukončit.

down up Co říct při zvednutí telefonu?

Pokud chcete zaujmout rozhodně nezačínejte hovor typickou frází „Dobrý den, tady společnost YZ, nabízíme to a to.“ Nejdříve si zjistěte informace o člověku, kterému voláte – jeho jméno, firmu, ve které pracuje, a pozici. Jakmile vám zvedne telefon, mluvte k němu osobně. Zeptejte se ho například, jestli jste se dovolali panu XY, marketingovému řediteli ve společnosti YZ? Pokud vám tuto informaci potvrdí, pokračujte v hovoru podle call scriptu.

down up Jak správně komunikovat s klienty?

V rámci správné komunikace s klienty nezapomeňte na profesionální, ale přátelský tón, aktivní naslouchání a jasné a srozumitelné sdělování informací. Klient by měl z komunikace s vámi cítit, že respektujete jeho čas a názory. Díky tomu máte šanci získat jeho důvěru a vybudovat dlouhodobý vztah.

Napište mi, s čím potřebujete pomoci,
a pojďme se sejít

Těšte se na výhody

fajfka
Perspektiva majitele firmy
fajfka

60+ odborníků pod jednou střechou

fajfka
myTimi už využívá více než 327 zákazníků
Zpráva
Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Jan Skovajsa
Jan Skovajsa
zakladatel, CEO
a zároveň jeden z investorů myTimi
© myTimi s.r.o. 2025